Problem

2010-01-09 ♥ 18:37:52 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Jag har som ett litet problem.. Antingen en Nikon D3000 eller Canon EOS 1000D.

Jag har läst och kollat runt på internet, varit på mediamark och klämt och känt på nikonen och kom för ett tag sedan fram att den ska jag köpa. Men så idag var jag där för en sista look innan jag tänkte slå till men då kommer försäljaren och säger att den där canon EOS 1000D är bättre jämförelsevis med nikonen. Ahapp tänkte jag och så började jag kolla på canonen.

Så nu är jag lost.

Men ska ändå dit imorgon så kan svänga in på elgiganten och fråga var de tycker. Just nu tycker jag canonen känns bättre, den var mindre men den hade ju ett sånt fult ljud när den knäppte xD ..

Tror kanske det blir canon.... Eller nikon?



Kommentarer
Postat av: Lina

röstar för canon

2010-01-10 @ 00:09:55
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0