plans

2010-01-21 ♥ 19:16:04 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Började på tavla idag och tror att den kan bli bra, haha. Man ska akta sig för att ha höga förhoppningar, man brukar oftast bara bli besviken. Jag var så inne i mitt målande så jag glömde bort den kurrande magen och klockan tickad på, vips så var det en ny lektion. Har det någon gång hänt? NEJ.

Imorgon är det i alla fall fredag, har två lektioner marknadsföring sedan är det helg. Jag skippar 150 dagars, känns inte så värt det faktiskt. Men 100 dagars blir det ;). Så för min och Emelies del blir det snabba cash! Blir bra det, ska bara köpa mig en biobiljett för sjuttio kronor av elevrådet x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0