Ledig

2010-01-19 ♥ 13:32:53 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Det visade sig att jag blev ledig idag, alla klasser slutar 13.40 pga. öppethus och min första lektion börjar 13.50 så de var ju lyckat. Nu slapp jag gå till skolan, en tisdag mindre att ha ångest över.

Har varit nere på golfbanan och åkt skidor men det var ingen som hade fixat upp ett nytt spår sedan all snö som kom igår så det var lite kämpigt att åka på vissa ställen.. Sen när jag kom hem upptäckte jag att jag var ishäxan eller vad hon heter i Narnia för jag hade snö som frysit fast i mitt hår på varenda hårstrå och i stället för mascara på mina ögonfransar var det is. Ganska häftigt, fast det han tyvärr smälta innan jag hann knäppa ett kort. Synd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0