Hemma

2010-01-06 ♥ 18:44:14 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Nu har bilen rullat in i Fagervik och jag är hemma. Haft en riktigt mysig och bra vecka. Det känns som jag varit borta dödslänge och faktiskt så har jag kännt mig riktigt ledig. Det har varit jättekallt att åka under de flesta dagarna, en hel del vita prickar har visat sig på mina kinder, fast inte så konstigt om det är- 19-23° ute ^^.

Det känns på nåt vis helt okej att skolan börjar imorgon för det har verkligen kännts som jag har varit ledig länge, längre än vad det är. Det har varit ett bra lov :)





Kommentarer
Postat av: Loova

Riktig snyy bild, på hoppet =D

2010-01-10 @ 16:53:35
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0