Björnrike

2010-01-01 ♥ 11:51:46 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Nu ska vi strax åka till min stuga, johan ska följa med! Det tycker jag är bra, då har jag nån annan att åka med än mamma och pappa. Hehe.

Gårdagen var väl okej, förutom att jag fick en glöd av raketen i min sko, har fått en rätt stor brännblåsa och bränd och röd där, gjorde dödsont, kändes som någon kastade ner en tändsticka där, såg till och med en flamma. Tur i oturen för hade den kommit på benet så hade hela strumpbyxorna brunnit upp i ett svisch. Kunde dämpa den där lilla glödbiten i skon som tur var.. Inge kul äre iaf även fast vissa tyckte det.



Kommentarer
Postat av: Cam herself

ne de var fan inte kult, men tur att de inte vart värre än så får man ju i varje fall säga ;s

2010-01-04 @ 23:46:47
URL: http://thecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0