<3

2010-01-15 ♥ 14:25:23 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hej.
Jag är kär på nytt, jag älskar min kamera, hehe. Den är jättebra. Fina bilder blir det också, nu måste jag bara lära mig fota snygga bilder. Hehe. Den har som en frågoknapp man kan trycka på när man är inne på en särskild inställning så berättar den kort var den där inställningen är, bra för mig som inte kan någonting om det här. Man kan också redigera lite smått i kameran, ljusa upp/mörka ner bilderna, röda ögon, beskära, ändra färg på ansikten typ rosa osådär :)

synd att det blir sämre kvalitet när man laddar upp bilder här ^



Kommentarer
Postat av: Lina

nice :)

2010-01-15 @ 18:44:09
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0