utan tv

2010-02-09 ♥ 17:07:41 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Måste erkänna att det är rätt så skönt att inte ha en tv på rummet. Jag kopplar av mer. Jag sätter inte igång tvn där ute samma tider som jag gör med min egen. Har varit utan den så länge så jag har kommit ur fas (länge och länge... två veckor). Jag har inte längre full koll om vilka program som visas på tv, och jag bryr mig inte heller konstigt nog.

Jag stressar inte hem till något tvprogram, jag stressar inte med att träna för att hinna med ett tvprogram. Jag tar det mer chill helt enkelt. Det är rätt najs.

Vad gör jag istället? Jag läser en bok eller kollar på en film på datorn. Mycket friare. Ser jag en film på tvn känner jag mig tvungen att se klart den eftersom jag inte har den hemma och jag vill gärna veta hur den slutar. Men med de filmer man redan har så kan man bara forsätta se när man känner för det.

Nu känner jag mig pepp för night fight och afropowerdance! SeS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0