torsdag

2010-02-18 ♥ 11:39:56 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu har jag nyss sätt klart på Definitely maybe en riktig feelgood film, se den hörrni! :) Började se den igår men var så trött så jag somnade och nu medan jag väntar på att johan ska komma hem så kollade jag klart på den.

Igår gjorde vi en äppelpaj som blev riktigt misslyckad... Smulpajen såg så smulig ut så vi tog i mer smör (mycket mer smör ca 100-150 g extra) så den inte skulle vara så himla torr. Det skulle vi inte ha gjort. Särskilt inte eftersom det redan var så mycket socker i. Jag har aldrig ätit någon sockrigare, sliskigare och fetare äppelpaj och som dessutom så såg det ut som bebismat..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0