pluggis

2010-02-03 ♥ 18:33:05 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

När jag kom hem grävde jag ner mig i plugghögen som legat åt sidan ett tag för jag har inte orkat ta tag i det.. Men nu måste jag annars kommer jag inte ha tid att göra något annat än att plugga, vill ju hinna med så mycket träning som möjlig ju. Direkt när jag kom hem satt jag mig med organisation och ledarskap och skrev ihop inlämningen så den i alla fall är ur vägen, sedan gick jag över till geografin.. Vi ska leta reda på information om vårt drömresmål, detta är ett himla krångel, letade billigt vs. dyrt hotell, flyg och sånt i nån timme! Men nu har jag inte mycket kvar i alla fall.

Skönt.

Snart studenten, härda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0