Lokalkändisar

2010-02-01 ♥ 20:45:09 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu har jag slitit klart i köket. Imorgon kommer Dagbladet och Kiwi (skoltidningen). Camilla och Lina tänkte ändå passa på att äta lite av mina och Emelies kakor/efterrätter så då kan de slå två flugor i en smäll och göra ett reportage också.

Dagbladet ska göra ett reportage om vår blogg (dvs. vårt projektarbete), till en bilaga de skulle göra till något temanummer har jag för mig. Tyvärr blev en kaka lite torr tror jag, men det får gå ändå. Så snart blir vi lokalkändisar och vårt besöksantal lär stiga en hel del i alla fall den första dagen efter alla läst det där reportaget. Bra, då blir man mer motiverad att blogga. Kan tycka att det är drygt att lägga in recept och bilder så det brukar inte bli så många updates där.. HEHE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0