Greece

2010-02-06 ♥ 10:34:06 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Vi kom inte fram till mycket igår, eller vi kom i alla fall fram två alternativ till studentresan - Kos och Zakynthos. Zakynthos är havsskölpaddornas ö och det verkar vara jättefint där + att det var ett bra uteliv. Kos är alltid Kos! Haha. Ett av greklands bästa partyställen. Det känns himla kul att åka iväg, man kan tänka sig hur pepp man kommer känna sig när vi är på arlanda! Första resan utanför Sverige utan föräldrarna, nu måste man klara sig själv. Snacka om att vi kommer yra omkring, tur att jag har bra minne över hur det ser ut och jag brukar oftast känna igen mig lätt. Haha.

Nu ska jag kolla på film i två timmar för att sedan dra till gymmet. Tänkte löpa på löpbandet och då måste maten ha smällt riktigt så jag inte får nå håll, det gillas nämligen inte! Hehe

Kos


Zakynthos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0