fredag

2010-02-26 ♥ 07:48:55 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag som offrade min sovmorgon för att jag tänkte åka längdskidor och så går det inte för det snöar så mycket. Eller går gör det alltid men det blir så jobbigt med snö i ögonen så jag väntar väl och ser om det slutar eller inte.. Får väl köra ett spinningpass all by myself annars.

I helgen blir jag hemma, det ska bli väldigt skönt. Vi har flygit och flängt omkring i två helger i rad och det är faktiskt rätt jobbigt måste jag säga. Hehe.

Påtal om flyg... Nu har jag och Emelie bokat en resa, Wiiiho. Tror det kommer bli nice, men jag tänkte ringa till detur (flygbolaget vi flyger med) och fråga dem hur många glutenfria alternativ det finns på det all invlusive hotell vi har bokat. Det verkar ju lite surt om jag kommer dit och så är det bara pastarrätter, fritterade rätter, bröd osv. Det blir bortkastade pengar då. Så jag tänkte ringa och checka, förmodligen kommer det inte vara något probelm :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0