Allt och inget

2010-02-06 ♥ 16:57:02 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag tror jag somnar. Blev trött som satan nu, why?! Kanske för jag la mig tre och vaknade pigg som en lärka klockan tio? Ont i huvudet fick jag också. Ingen gillar klagomänniskor så jag slutar. Ingen gillar heller skrytmänniskor.. Ett praktexemplar: denna kvinna skrev på facebook något liknande: Av 14 betyg lyckades jag skrapa ihop 11 MVG. Jaharu, vem bryr sig? Skryt mera liksom.

Om en timme ungefär trillar det in en hel drös folk här, en familj som vi känner kommer på middag. Denna "lilla" familj skulle nästan platsa i familjen annorlunda med tanke på att de har fyra barn. Eller okej, i annorlunda har dom ju ca 8 barn liksom. Ajja, denna familj är iaf inte annorlunda. Snacka om att det blir svamligt nu.

Tänkte lägga in en liten outfitta som hanapee säger. Hehe. Min första och förmodligen den sista. Haha, jag känner mig lite deppig (huvudvärken kanske?) och kör på blått och grått idag. Grått är en deppig färg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0