11 februri

2010-02-11 ♥ 16:22:32 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud nu, det ska bli skönt att komma upp till stugan och slippa tänka på allt. All press man har på sig i skolan. Och allt annat. Bara slappna av, åka bräda och längdskidor.

Ikväll ska jag och Johan ha en liten allahjärtansdag i förskott eftersom att jag inte är hemma på söndag. Eller jag kommer ju hem men det är inte först tidigast klockan 6. Vi tänkte kolla på någon kärleksfilm och äta geléhjärtan! Det är det enda jag vill ha på allahjärtansdag. Haha, behöver inte mer. Jag tycker inte att denna dag är till för att köpa en massa presenter till varandra. Den minsta gesten är finast tycker jag :)<3 Som tillexempel geléhjärtan eller en blomma :).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0