tierd.

2010-08-03 ♥ 18:30:47 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Just nu känner jag mig som en överkokt spagetti om man räknar bort värmen. Alldeles slapp liksom. Tanken var att jag skulle palla en löptur efter middagen men det kan jag glömma nu. Mamma skulle ut och gå så jag joinar henne istället tar min löpning imorgon direkt efter jobbet i stället för då jag inte har hunnit känna efter hur slut jag är. Hehe.

Sitter och lyssnar på takidas nya album. Måste ju även ha koll på de nya låtarna nu när fredagen närmar sig. Jag och Emelie mitt i smeten. Tror de blir dökul jag.



Kommentarer
Postat av: Emelie

De tro jag också de blir :D

Btw Snygga skor du köpt! Blir de en invigning av dom på lördag kanske ;D

2010-08-03 @ 20:00:20
URL: http://emelieeeeean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0