snabb som vinden

2010-08-21 ♥ 14:58:56 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Var sjukt uttråkad förut så jag tog mitt pick och pack och drog till Birsta! Själv. Fördelen med att gå själv är att allt går så mycket snabbare. Haha, det var som någon eldade mig i baken så snabb var jag.


Tröja; monki, Tisha: h&m, Halsband; BikBok, Kalender (måste ju ha en bra nu ju så jag håller koll på alla tentor) akademibokhandeln, Jacka; Vila. Jackan är jag lite osäker på för jag har ju tänkt att den ska vara en höstjacka men den känns lite tunn... Men det fanns bara en kvar (denna och i rätt storlek dessutom! :D) så jag slog till utifall :)



Kommentarer
Postat av: Lina

Den där tröjan har jag också funatat på :) den är riktigt nice

2010-08-21 @ 16:06:00
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0