sickness

2010-08-06 ♥ 10:43:49 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Slöfockarna på mitt jobb sjukanmäler sig hela tiden. De är inte ens sjuka. Detta är min lediga helg och jag har planer. Men så säger de att det måste finnas personal där och jag får välja åtminnstånne en dag då jag ska jobba. Jahapp. Söndag 8-21.

De får tydligen göra så, ordinera ut personal eller vad det heter. En tjej berättade att hon jobbat 8 dagar i rad och såg fram mot sin lediga men blev tvungen att jobba även den.

Men jag tänker inte låta detta sätta käppar i hjulet. Jag tänker göra allt som jag planerat att göra. Får väl vara lite seg på söndag då eftersom jag hade tänkt gå ut på lördag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0