Monopol

2010-08-19 ♥ 17:49:27 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)



Förra veckan när jag och bror spelade Monopol (som förövrigt är gammalt som gatan - från när mamma var liten) kände jag det som min plikt som kvinna att spela med strykjärnet och Gustav ville inte vara sämre och visade sin manliga sida och tog bilen. Haha.

Nu är allt klart med CSN. Till hösten blir jag en rich girl nanananana som får 2700 kr varje månad (y). Slipper ju ta lån nu också, i alla fall så länge som jag tänkte bo hemma. Nästa år kanske jag och Emelie flyttar och pluggar någon annanstanns, vi får väl se vad som händer ;) Nu ser jag i varje fall framimot att lära känna nya människor och börja på en ny skola.



Kommentarer
Postat av: amanda thörnlund

Har ni också värsta fulla nollningsschemat? Huur intensivt som helst :P

2010-08-20 @ 11:04:30
URL: http://athornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0