ihjäläten

2010-08-21 ♥ 19:16:14 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Jag har nästan ätit ihjäl mig. Jag var så mätt så jag kunde knappt resa mig från köksbordet. Tacos är farligt för hälsan, haha :D Har bestämt mig för 100 000-tals gången att dra ner på godisätanet så ikväll har jag laddat upp med fruktsallad och grädde. Mums. Godis är bara gott när man är hungrig. Frukt är alltid gott. Så varför proppar man i sig godis när man egentligen inte är sugen? Jo för att det är gott.

Det är inte logiskt.



Kommentarer
Postat av: Cam herself

Du tappade mig på de sista meningarna.

Allt liksom smallt ihop haha!

Men du har rätt, frukt e la najs! godismed.

2010-08-22 @ 02:23:27
URL: http://thecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0