ett himla slit framför mig

2010-08-31 ♥ 13:28:55 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Uffa. Hemma en snabbis nu för jag väntar på att Emelie ska komma hem så vi kan åka til Birsta. Om en månad har jag tenta, min första!! Ingen rast och ingen ro här inte. Har som mål att försöka klara alla tentor, bryr mig inte om jag får ett E eller ett A (man har tydligen en skala där F är underkänd och A är det bästa). Huvudsaken är att man blir godkänd. Sen ser jag det som en bonus om jag får ett högre betyg. Känns skönt!

Igår hängde jag med nåra från min klass. Trevliga brudar och jag är väldigt sugen på att flytta in till en egen lägenhet. Trodde att jag skulle tycka att det kändes tråkigt att plugga här på hemmaplan men det enda jag tycker är tråkigt är att bo hemma. Så jag ska försöka se vad som dyker upp, det är ju bostadsbrist nu för det är rekordmånga studenter i år så jag får nog vänta till efter jul eller så för jag nöjer mig inte med vad som helst icke. Vill ha eget kök och toa. Dela dusch skulle jag i o för sig kunna leva med kan ju alltid åka hem och duscha. Hahaha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0