Ensam hemma

2010-08-20 ♥ 23:56:43 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag är väldigt trött så jag ska väl snart sova hade jag tänkt. Ligger i sängen i alla fall. En god nyhet är att nu är min tv på plats. Det har varit en lång väg för min trognaste vän att komma tillbaks från kraschen men nu sitter den på väggen. Tror den pajjade i februari..... men papi har varit så seg att lämna in den och jag har inte haft orken att ta tag i det själv. Hehehe.

Imorgon blir jag ensam hemma. Önskar att jag kunde säga att nu är det feting FEST men icke. Är för rädd om grejerna här för att säga det och för rädd för mamma och pappas reaktion. Hahaha. Päronen ska på bröllop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0