Emelie+biteline-ulflundell+takida=BRA

2010-08-07 ♥ 10:31:43 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag fick inte ta med mig min kamera in på området!! WHATA HELL tänkte jag. Små fjuttkameror fick minsann tas med men inte min nikon. Så min mobil fick ställa upp som backup plan.

Jag och Emelie åt pizza på Bite Line som satt riktigt bra i våra kurrande magar sen gick vi till arenan som var i princip tom tills det var 15 minuter kvar innan Uffe skulle börja spela. Vi hade grymma platser, två meter från scenen på både uffe och Takida. Värdelös var Lundell i alla fall, vi kollade mest på klockan hela tiden och han drog ut på tiden med en hel halvtimme... För vadå? Ingenting. Inte ens öppna landskap fick man höra. Vi hann störa oss på en drös fulla idioter, äcklas av cigarettrök som någon i folkhavet fick för sig att röka.

Takida var bra! Vi diggade det mycket. Fyrverkerier och grejer. Nästan bara låtar man kunde. BRA KVÄLL!




Bjuder på denna crapy bild på mig.. Bara för att den andra som togs såg jag ännu värre ut på.... HAHA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0