210309

2009-03-21 ♥ 10:14:46 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Godmorron.
Att sängen kan vara så skön. Gudomligt.

Nu är jag vaken, skulle inte säga att jag är pigg men trött är jag iaf inte. Var på pipeline igår med tjejerna, tittade på never ending december. Inte riktigt musik i min smak, man ska väl kunna höra vad som sjöngs? Growling är bara fult. Men när de sjöng så var låtarna faktiskt bra, fast nu sjöng de ju inte så mycket dårå.. Haha

Kvällen blev inte riktigt som vi hade planerat, så vi hamnade på McDonald's tillslut. Evve åt glass och doppade strips i den? Hahah, har svårt att tänka mig att det ska vara gott, men får väl pröva nästa gång ;) Jag hade så ont i magen så pallade inte äta nånting. Vi kom väl hem någongång runt halv ett och jag föll ihop i sängen som somnade på en gång.

Nu ska jag läsa lite i så länge vi andas, lånade den av gabbi igår =)




Kommentarer
Postat av: Camilladenapa

hahah ne eve r skumm Xd

2009-03-21 @ 12:24:44
URL: http://thecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0