Som ny

2009-01-15 ♥ 16:02:15 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Jag behövde verkligen den här dagen, är så skolless nu, så faktiskt är jag lite mer pepp, vi ska inte kalla det pepp men det känns iaf okej att gå till skolan imorron.

Rapporten är så gott som klar också, ska bara be mamma läsa igenom den när hon kommer hem. En lyckad dag, har även sprungit ca 6 km, tyvärr sprang jag alldeles för fort så när jag kom hem var jag alldeles slut och benen bara skakade, yr var jag också.

Nu har jag nyss rakat mina ben, smörjt in dem, gjort en inpackning och en ansiktsmask. Nu känner jag mig fräsch.

Fräschare än det här.. ;) Lägg märke till allt svart på kinderna, hakan och runt munnen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Så otroligt SÖT och FIN och MIN ;D <3

2009-01-15 @ 16:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0