hej

2009-01-18 ♥ 16:29:06 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Igår blev det en kväll med flickorna, fun :)
Jag/vi såg på så mycket sex and the city igår så att jag till och med drömde om dem. Jag måste säga att jag liknar Charlotte (till sättet), jag är väl inte lika extrem, men lite grann så iaf.

Johan ringe och väckte mig och Emelie imorse, vi somnade igår runt tre. Fast de va tur att han ringde så vi sov bort hela dagen. Nu sitter jag och drar ut på tiden för att slippa träna på engelska glosorna, vill inte och orkar inte.

Johan ringde nyss och ville ha en skräckiskväll, ohohoo. Tur att man har någon varm och gosig famn att krypa upp i. Ska även gå och köpa candy, det är ju fortfarande helg! Så det är tillåtet, hah :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0