trött

2009-01-21 ♥ 20:21:15 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Äntligen en lugn stund, hela dagen har bara rullat på i ett alldeles för snabbt tempo för min del. Jag har gått som en dåre idag, först gick jag till skolan från johan, sedan hem från skolan.. Fast pappa kom och plockade upp mig efter vägen, men då hade jag inte långt kvar, max 500 meter. Sedan for jag snabbt som blixten till småkidz träningen och kastade lite bollar. Emelie kom och vi gick till hälsohuset.. TROR NI DET VAR ETT PASSSSSSS?! Nejnej. Den turen hade vi icke, så vi bestämde oss för att gå och titta på Adams hockeymatch, mammas mobil hade inge batteri så det var bara för mig att knalla tillbaks till hälsohuset. Inte alls kul. =(

Jag är helt slut i huvudet. Tack och lov att det är sovmorgon imorron...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0