Torsdag

2009-01-29 ♥ 09:44:34 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Åh vad skönt det vore att få vara hemma idag. Jag känner mig verkligen opepp på att gå till skolan. Dessutom går jag till fyra idag, det är döden eftersom att sista timmen är spanska. Jag gillar verkligen inte det, men jag får väl härda. Måste ju lära mig lite så att jag kan prata lite spanska när vi ska till Menorca. x) Fast det behöver jag nog inte göra ändå.

Nu ringer det någon telefonförsäljare från stockholm men jag tänker icke svara.

Vetni vad jag upptäckte till min förtvivlan imorse då? En röd fläck mitt på näsan när jag tittade lite närmare såg jag finnen. Typiskt, mitt på näsan liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0