tisdag morgon

2009-01-13 ♥ 07:36:08 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tisdagar är helvetesdagen. Två timmar spanska, engelska och två timmar matte. Spanskan är värst, det är så himla tråkigt. Hoppar jag av kursen är allt bortkasstat och jag får inte ens ett sketet meritpoäng?! För det får man bara i steg tre och uppåt. Självklart! Så jag får måla på fejksmilet och le hela året ut och hela (!!!) nästa år.

När jag vaknade ville jag bara dra täcket över huvudet och somna om igen. Jag är så himla trött och jag har sovit så dåligt i natt så det finns inget. Vaknade tjugo i ett och trodde att det var morgon (då hade jag sovit i en timme typ, hehe) sen kollade jag på klockan ute vid tv och såg till min förtvivelse att den var tjugo i ett, så jag knallade tillbaks.. Fast jag är inte riktigt säker om det hände eller om jag drömde, men jag tror det hände.. haha x)

Nu måste jag rusa, Busssssen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0