söndag

2009-01-25 ♥ 12:15:27 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejsan!
Hade en rolig kväll igår. Vi kom dock senare till festen än väntat men så kan det gå. Vi hade roligt ändå ;) haha, festen var väl lite misslyckad, de va en massa tjaffs och folk ville slåss. Handfatet och badkaret hade gått sönder? Hur fasiken gör man sönder ett badkar?!

Hur som helst så åkte jag hem till Johan sen och myste med min älskling. Hans katt har blivit könsmogen så hon har skrikit efter en hankatt hela natten, åh va sur jag var, hon slutatde ju aldrig heller! Jag ville sova, jag behövde sova men fick inte sova. Jag drömde till och med att jag slängde ut henne genom fönstret x) haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0