skolstart

2009-01-07 ♥ 07:31:17 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hello.
Skolans första dag efter lovet, vad kan den bjuda på då. Gympa, företagsekonomi och matte. Hey, vilken dag, lätt dag dock. Vi slutar tjugo i två, jag och emelie tänkte åka till Birsta eller stan och shoppa, det är behövligt, jag går omkring i samma gamla trasor dag ut och dag in. Sad but true.

Jag somnade runt ett igår, eller idag. Konstigt nog är jag inte ett dugg trött. Det brukar bli så för mig om jag sovit ut under den tiden jag varit ledig, då kan jag sova skitlite men ändå vara piggare än jag skulle vara om jag sovit alla mina timmar ;D Sepe mobilen bestämde ju sig att inte ringa.. Så jag stressade för en dusch skulle hinnas med. Ändå sitter jag här, påklädd och redo. Hahaha

Jajja. Ha det bra hörrninini.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0