sista dagen

2009-01-06 ♥ 11:28:04 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag har växt en halv centimeter. Jag trodde att jag inte skulle växa mer, men på de senaste månaderna har jag blivit 165,5 cm lång. Here I come!

Sista dagen på lovet, känner mig deppig. Jag vill inte tillbaks till skolan och maten.. Min mat är sju ggr så äcklig nu ju. Blää. Dessutom på torsdag ska jag på sjukhuset (igen!!) och sätta fast en EKG-grej som jag ska ha i en hel vecka, vet ni hur tungt det känns eller? Jag kommer absolut inte få någon hjärtklappning, har ju inte haft det på flera månader. Hoppas den är liten och inte syns alls. Annars blir det jackan.

Jag har ingen aning vad jag ska göra idag, en liten söndag liksom. Ska nog njuta och kolla på film. Orkar inte göra något annat, kanske springa, men är så förkyld så det vore ingen bra idé.


Jag saknar värmen så man slipper frysa hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0