Otur

2009-01-15 ♥ 14:08:21 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (2)

Jag är den mest otursdrabbade flicka på denna jord.

Min lilla EKG-grej började tjuta igår, så länge och högt att jag tog bort den från kroppen.. Satt fast den igen efter typ en och en halv timme då den slutat tjuta.. Igår kväll när jag skulle duscha för fjärde gången så pep den inte då jag tog bort den.. Pappa lämnade in den imorse. Jahaja. Jag trodde att batteriet var slut.

Nu ringer dom från sjukhuset och berättar att jag har en hjärtsjukdom!! Som jag inte kan utala namnet på. Måste åka fort upp till Umeå, snart kommer en ambulans och hämtar mig.



Eller inte, ni trodde säkert inte på det där ;). Den hade tappat minnet. Jahapp. Blev lite småförtvivlad då jag trodde att jag skulle bli tvungen att ha på mig skiten en hel vecka till. Att en sådan här sak tappar minnet (alltså inspelningen) händer nästan aldrig. Självklart händer det mig, allt händer mig. Till och med gluten, 1 på 100 är glutenalergisk och jag menar hur sannorlikt är det att både jag och Gustav har det? Jag misstänker att läkarna läst av min tarm fel..... Fast okej, jag märker en liten skillnad, min mage är inte lika svullen, fast den var inte så svullen innan heller, men ja. Ni kanske förstår.




Kommentarer
Postat av: Anonym

FY! Jag blev fan skraj där i fem sekunder innan jag hann läsa det under haha xD

2009-01-15 @ 20:05:02
Postat av: Anonym

Glömde skriva namn!!

2009-01-15 @ 20:05:28
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0