mystiskt

2009-01-15 ♥ 11:30:24 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Eller kom inlägget upp tidigare?

Det är mystiskt, på min dator nere så ser inte jag de nyaste inläggen.. Inte om jag går in på http://linneabtw.blogg.se. Men om jag kollar när jag är inloggad så ser jag dem. Nu satt jag mig vid mammas dator och här ser jag minsann alltihop. Vad är felet?

Tränade mycket igår, ett pass på ego och sedan ett på kvällen på hälsohuset. Idag har jag tänkt springa =) Wish me luck, har inte sprungit på hundraelva år så min kondition lär inte vara på topp. Men ska sattsa på 5-6 km iaf.

Nu ska jag komma på någon slutsats på min rapport sedan är den klar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0