måndag

2009-01-26 ♥ 15:46:17 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Men hallå.
Sitter och trycker i mig en banan och en macka, kan behövas, min mage skrek efter mat.

Haft en seg dag, men lyckligtvis hade Güler glömt bort att jag och Camilla skulle göra glostestet eftersom att vi missade det förra veckan.. Yeees, kunde inte alla. De hade flygit rakt ur mitt huvud i samma stund som de kom in.

Nu ska jag vara stenhård denna och nästa vecka och inte äta en enda sötsak under veckan. Inte en enda. Då har jag något att se framimot fram till helgen. Det ska vi fixa, Emelie tror dock att det är omöjligt, men jag ska testa xD

Ikväll blir det core och pump för E och mig, äntligen träning. Var länge sedan nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0