hos Johan

2009-01-10 ♥ 17:14:56 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej
Bion igår var himla rolig, skrattade som aldrig förr. Se yes man hörrni om ni vill få ett gott skratt som förlänger livet ;) Efteråt plockade vi upp Johan så åkte vi hem till mig. Det  var mysigt och jag behövde lätta på hjärtat lite så han fick agera psykolog, vi låg och pratade om allt och inget väldigt länge.

Nu sitter jag hos J, tänkte slå två flugor i en smäll så då tog jag tillfället iakt att åkte hit. För mamma och pappa ska på hockeyn och så skulle jag komma ganska sent till Emelie så då tänkte jag äta här, men nu ska hans föräldrar också på hockeyn x) hih. Men Gabs kunde ändå inte komma förnst hockeyn var slut för de skulle äta efter den. Så det passar ju bra ändårå ^^, hihi =)

vi har nyss sätt en ganska konstig film pineapple express. Nån som sätt den? den handlar iaf om en kille som röker gräs hela tiden, bor i bilen osådär. En dag ser han ett mord, han slänger ut jointen som är en sällsynt sort.. Pga jointen vet mördarna vem som sålt den och så börjar det en crazy jakt. haha. Fick ett par skratt här och där. Men ja, inte den bästa filmen jag sätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0