hemma.

2009-01-05 ♥ 20:46:04 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Sorry för min plötsliga frånvaro, har varit i stugan med darl och family. Väldigt mysigt kan jag lova med de gnistrande träden och den kyliga luften. Igår var det väldigt kallt, hörde att det var kallt här med, det var -18° på morgonen, men vi väntade tills efter lunch då det var -16. Det bet fint i kinderna och fötterna förfrös. Rumpen min ska vi inte prata om, det var så himla kall att den knappt blev varm i bastun, så där stog jag med rumpan i vädret mot agregatet, haha vilken syn, inte någon vacker direkt.. hahah

Har även fått träningsverk på ett knepigt ställe, tummuskeln. Nivet den som jag så att man kan röra tummen, jag har spännt mina nya bindningar. Haha.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0