HELG!

2009-01-16 ♥ 15:52:21 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Är hemkommen från dietisten, trodde det skulle ta längre tid men vi var inte där mer än tjugo minuter, visserligen vet jag ju allt redan.. Men ändå. Många, (nästan alla) tror inte det är så farligt om man äter lite mjöl då och då, men det räcker med en godis eller en tugga av en macka så reagerar tarmen, även fast jag inte märker det och den bryts ner och tarmluddet försvinner. Jag kan få problem att skaffa barn om jag fuskar lite då och då. Det påverkar allt, inte minst humöret, jag kan få depressioner osådär :P. Det är viktigt att jag håller mig till glutenfria produkter, även hur tråkigt det än är! =(

Ikväll ska jag vara med min älskling, myspys. =)


<3<3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0