haha

2009-01-20 ♥ 15:41:03 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag vet iaf vilken film som är "inne"för tillfället, Aurore. Här och där står det att nu har de sätt denna film och en hemskare får man leta efter, barnmisshandel är så fegt! Om ni inte sätt den se den nu, och gråt en tår för Aurore, det gjorde jag. Det allra värsta är att den är verklighetsbaserad..

Hursomhaver är jag hos min älsklingpälskling nu :) Vi såg nyss på en konstig skräckis.... Weaardoo.

jag och min man ska ta en löptur ikväll och om han ångrar sig.. höhöh. (ganska troligt) så ska jag tvinga med honom ändå, yey. Jag kom även på den briljanta idén att jag kunde sova här, börjar ju 9.20 imorron och om jag skulle sova hemma blir jag tvungen att ta kvart i åtta bussen och sitta och vänta där i en timme och tjugo minuter, inte så lockande... NEJ.


SNYGGARE HAR INGEN VARIT, HÄR BLAND OSS I BARNASKARAN (nanannanana)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0