fyra misslyckande

2009-01-24 ♥ 17:10:54 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Har nyss tagit ett välbehövligt bad, snacka om skönt. Efter fyra misslyckanden så kände jag mig värd det, haha. Först låg jag i sängen och klämde i mig massor av godis och ursäktade mig med att ne, men jag ska springa sedan så det är ingen fara, jag blev väldigt illamåndet men knöt på mig löpskorna och bad en bön att det skulle gå bra, hah. Det blåste VÄLDIGT mycket och så var det så mycket snö på vägen så det gick inge vidare så jag vände om.

Sedan tänkte jag gå istället, men ångrade mig när jag gått en bit, så jag gick in och drog fram träningscykeln men det kändes inte som min grej för tillfället så jag gick vidare till pilatesbollen.. Jag ramlade av den så många gånger så jag gav upp det också ganska fort.

Så nu sitter jag här med grönfejjan, ska snart gå och ta bort ansiktsmasken. Yes man.

haha snygg bild, flera år sedan.. x) Vilket mörkt hår jag hade

 .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0