fredag

2009-01-09 ♥ 10:00:05 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Har haft rätt så svårt att sova, grejen har låstnat och börjat pipa. Sedan har jag fått lite ont av den när jag vänt mig i sömnen på magen, men annars så gick det bra. Tur att det är fredag idag så jag slipper tänka (lör, sön) på vad och hur jag ska täcka den där grejjen med. Därför ska det bli så himla skönt.

Har nyss ätit en rejäl frukost, var väldigt hungring.

Mormor och morfar kommer och hämtar mig kvart över elva. Skönt att slippa ta bussen, ne visst ja. Det går ju nästan inga bussar härifrån...... Jag vill slå den idioten som kom på det, det var ju kung då bussarna gick en gång i timmen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0