en efterlängtad helg.

2009-01-23 ♥ 15:10:23 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Jag
är
helt
slut


Veckan har gått jättefort, men den här dagen har släpat sig fram, jag har gått omkring som i en dvala, tänkt på en del saker som jag inte är riktigt nöjd med.. Men vad gör man, man får hoppas på det bästa helt enkelt.

Ikväll ska jag vara med johan, så himla skönt. Han förstår mig, hihi.

Jamen ja.

Jag längtar utomlands, jag vill komma bort från kylan och slippa tänka på alla miljontalssaker som man inte får glömma. Jag längtar till Sicilien, gu så härligt det var där! (bilden här nere) Men till sommaren ska vi åka till Menorca, det ska bli jäkligt skönt! Jag längtar som en dåre. :D





Kommentarer
Postat av: Camilla den lilla

Och jag är avundsjuk : O!

2009-01-23 @ 18:23:23
URL: http://thecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0