Birsta

2009-01-07 ♥ 17:28:48 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Den här dagen blev lyckad, trots att Henke körde ett rätt så jobbigt gympapass. Haha. Eftersom att vi hade rapporten hemma så behövde vi inte gå på företagsekonomin, sedan gick vi och tog ett snack med olle. hehe, han lät oss gå hem. Så jag och Emelie for till Birsta och storhandlade. Jag fick med mig en t-shirt, kofta, armband, eyeliner och ett par jeans. Snart börjar jag komma ikapp Emelies lilla samling. Hahah, har 10-12 par nu. (:

Ja, ska till min älskling sedan.. :)<3



Kommentarer
Postat av: Lina

Oh :) shopping är nice! Jeans kan man aldrig få för mycket av heller så :D

2009-01-07 @ 19:10:13
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0