Allt eller inget.

2009-01-19 ♥ 18:02:44 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Ja..
Jag sitter fortfarande här och har fått lika lite gjort. Har inte ens tittat på engelskan. Ussssssch. Jag har ingen motivation alls. Jag vil  helst bara dra täcket över huvudet och gömma mig där under i en månad sisådär. De vore inte helt tokigt.

Jag kan inte heller säga att jag ser framimot morgondagen heller. Två långa och sega timmar spanska, ska härda den här terminen. Jag hatar spanska, det är så satans tråkigt, jag gillar inte språk överhuvudtaget. Det är inte min grejj.

Trött som en gnu är jag också. Fast är gnuer trött??!
Säkert inte..

/ NEGATIVFLICKA_91



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0