yeah

2008-09-08 ♥ 15:58:40 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Ehm, vi har som läxa till spanskan imorgon att skriva ett brev om sig själv. Kan ju säga att det inte blev speciellt långt. Inte för att jag tror att nån bryr sig, men jag skriver det jag skrev här, haha; Hola. Soy Linnea vives en Fagervik con mi familia. Mi madre se llama Christina tienes 42 anos, mi padre se llama Christer tienes 42 anos, mi hermanomenor se llama Gustav tienes 15 anos.

Bra text va? Haha, vilken skämt. Skulle inte förvåna mig om det är fel nånstanns. Men jag kommer typ inte ihåg speciellt mycket, typ det där där uppe och nåra enstaka ord. Usch. Jag hoppas verkligen att camilla kommer imorron, (hon var nämligen inte här idag) för gör hon inte det måste jag sitta själv i den där cpklassen och kunna minst av alla. Men jag ska ta moppen imorn så att jag kan åka hem på lunchen ifall att liksom. ^^ Men jag håller mina tummar.

Inte kan jag jobba matte heller, jag behöver hjälp. Pappa kom hem, jag vill bli klar med sidorna nån gång! Satt med 1 sida igår i en timme, pythogoras skitsats. Det är meningslöst att lära mig allt det här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0