tuggummi problem

2008-09-29 ♥ 15:30:11 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag tillbringade de senaste fem minuterna med att försöka få upp tuggummiförpackningen. Skillad tjej. Men den satt som berg och jag ville inte att naglarna skulle gå sönder, nu när de blivit riktigt långa och fina. Hahah, tillslut så. Ibland sitter de verkligen som berg, som om de aldrig skulle kunna gå upp. Sen blir det ju inte lättare när det knappt finns nå plast att hålla i där på kanten så att man kan dra isär, om ni fattar? haha. Men nu smakar det melon i munnen, mumsigt. hihi

Vad har jag gjort idag då, hummm ingenting.

hihi här är jag och darl innan "balen" i nian. Haha, mindre lyckad bild om man säger så, men jag älskar min älskling ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0