tja

2008-09-03 ♥ 14:41:20 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Myskläderna är på och jag har nyss fikat lite. Det behövdes kan jag lova.

hah, jag märkte visst att jag hade träningsverk ändå. Det hade liksom inte riktigt visat sig.. Tills vi hade gympa. Självklart skulle vi vara ute i fuktvädret med regnet som hängde i luften. Mitt hår klarade sig lindrigt undan, i vanliga fall brukar håret stå åt alla håll och kanter när det är fuktigt. Nu klarade jag mig med bara en fetinglock vid luggen. Vi sprang i elljusspåret den här gången, en mjukstart som Henke kallade det. Så det gick ju bra, ska nog springa själv här hemma imorron kväll eller nåt sånt..

Ikväll ska jag äntligen vara med Johan. Det var länge sedan det bara var han och jag liksom. Jag fick ett sug av glass när jag var på skolan och ringde till min älskling och kollade om vi kanske kunde mysa till det lite extra, hihi men lite glass och kanske en kladdkaka? Det är ju faktiskt lillördag (a). Får se hur det blir, är inte så sugen nu. hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0