tisdag

2008-09-23 ♥ 17:47:47 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Åh, jag lagade värsta goda middagen nyss.Glömde jag knäppa kort, men det blev asagott. Det var iaf en korvblandning med hotdags, chorittso, purjolök och majs. Till det gjorde man en god tomatsås med vitlök och bulgur. Någon som ätit bulgor? Det är som coscos fast nyttigare tror jag.

ikväll ska jag dra på mig löpskorna och springa en runda, jag hoppas att det går lite grymt som det gjorde förra gången. Men det lär det ju inte göra.

Jag har fått ett stort blåmärke på låret, tack vare en cp-busschaufför. Igår när jag skulle kliva på bussen så öppnades dörrerna, jag gick in, dörrarna stängdes, jag frågade om bussen gick genom fagervik, han säger ja och med de trycker han gasen i botten och jag flyger in i en stol.. Men benet först. haha, ont gjorde det, men vilken syn det måste ha varit för de som satt i den lilla cp bussen. Haha. That's life.

True.



Kommentarer
Postat av: Lina

Bulgur är gott! och ja det är nyttigt, har ätit det tre dagar i sträck haha xD

2008-09-23 @ 19:49:19
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0