slut i benen

2008-09-04 ♥ 19:12:47 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Har varit och svettats på spinningen. Jag gillar att spinna för det känns verkligen som att det tar något, man blir dösvettig och ja, jag gillar spinning. Från början var det en plåga eftersom att jag har ju en sån himla träningsverk i låren så de brännde på fint de. Hua.. Men sen när de blivit vana så gick det bra. Sedan ville jag inte ta i så mycket från början så att jag skulle orka hela vägen. Man vet ju aldrig hur jobbigt det är. hhah, men till nästa gång vet jag att jag kan ta i lite mer. Hihi. Är det bara jag som har lagt märke till att killar svettas mer än tjejer? Det rinner om dem så fort de gör något ansträngande. Inte så fort de börjar, men ni fattar kanske vad jag menar..

Jag hann aldrig äta innan jag var tvungen att fara så när jag kom hem stog den här stora tallriken med mat och väntade på mig. Orkade inte äta upp allt, hah. Om ni undrar varför gurkorna ser så konstiga ut är det därför att de är stekta. ;P Men gott vare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0