sluskis

2008-09-23 ♥ 15:31:26 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag har haft en hemsk dag, en sluskig dag. Jag har känt mig så himla äcklig, vet inte vad som hände den här dagen? Mitt hår har varit så jäkla läskigt äckligt idag och inte har jag kunnat göra nåt åt det. Eller luggen. Har varken haft med mig en snodd, eller jag hade en snodd men inga hårspännen så där sket det sig. Ville bara dra upp luvan och gömma mig, fysatan. Det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga ihop en liten hästsvanns och det känns redan bättre. Men det sjuka är att när jag gick hemifrån såg det riktigt bra ut. USCHA.

Hahha, kul för er att veta.


Hur som helst så måste jag plugga nu, idag igen.. Ska nog inte gå på gymmet som jag hade tänkt. Behöver plugga, pappa måste försklara matten åt mig. Andragradsekvationerna kan gå och dö.

Hare kung alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0