skoljoggen

2008-09-24 ♥ 17:28:51 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej hallå.
Kommentarer gör mig glad. Kommentera mer, den bästa av de bästa kommentatorerna (kan man kalla de det?) är iaf Lina, lätt. hihi. (:

Idag var det skoljoggen som jag kom på när henke, eller om det var emelie som sa det på gympan. yeees alltså, skoljoggen is the shiiiiiit!. NOT. Så vi fick sluta en timme senare än vad vi egentligen skulle ha behövt. Fast vad gjorde väl det, vi lunkade på i skogen och svarade på nåra meningslösa frågor, så jag hoppas att vi vann i mitt lag, då får vi presentkort på filmstaden ala 500 kr att dela på.  inte helt fel, fast hur stor är chansen då, lika med noll.

Jag gjorde det knäppaste man kan göra idag på skolan. Heldumt alltså. Jag frös inne så jag ställde mig på ett ställe där det var sol (som lyste in genom fönstret) men tyvärr så var det en skugga rakt över benen så det blev kallt på smalbenen men inte på knät och fötterna. Smarta jag försöker kliva över skuggan. Är man helt bombad eller? Hahaha, Jag lyfte benet över skuggan och ställde ner det lite längre fram. Lyckad tjej.

Nu ropar svenskan; linnea, linnea, linnea skriv färdigt mig!
Jag; Nejj, dö din jävel, dööööö.

ja, jag är en tönt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0